Om Emmaboda GK

Emmaboda Golfklubb välkomnar…

• Dig som medlem i en klubb med en av regionens lägsta medlemsavgifter och med en trevlig klubbatmosfär.
  • Dig som söker efter en trevlig golf- och naturupplevelse som gäst.
  • Dig som söker efter en möjlighet att spela golf, äta, träna och vill övernatta på klubben i någon av våra stugor eller på vår camping.
  • Dig i kompisgänget som söker efter en trevlig vistelse med golf och övriga bekvämligheter.
  • Dig som letar efter en plats för din klubbs nästa träningsläger för juniorer eller seniorer.
  • Dig som har valt möjligheten att utbilda dig på våra populära golfskolor.
  • Dig som vill förlägga en mindre konferens över dagen eller med övernattning och kombinera den med mat och en golfupplevelse.
  • Dig som söker platsen för din nästa företagsgolf.
  • Dig som söker en golfklubb som partner för företaget och dess behov av golfspel eller reklampelare.

Bildgalleri Emmaboda GK

Vad tycker våra gäster?

”Superbra bemötande när vi kom. Campingen var så otroligt bra. Mycket svår men rolig bana gällde att slå rakt. Vi kommer alldeles säkert tillbaka.”